poniedziałek, 20 października 2014

first


NOWOŚCI
ciekawa jestem co z tego wyjdzie. może komuś akurat przypadnie do gustu to, co zamierzam robić. poczekam. nic na siłę. pierwszy wpis chyba powinien 
być ciekawy i w miarę mądry, żeby od początku kogoś tu przyciągnąć.
 mi, jako mało doświadczonej przez życie osobie (tak sądzę), będzie raczej ciężko,
pisać tutaj coś, co jest ciekawe i mądre, ale tak czy siak, 
nie chcę się niczym usprawiedliwiać.


MOTYWACJA
od zawsze jestem leniwa. nigdy nie udaje mi się pociągnąć czegoś dłużej niż tydzień.
zawsze brakowało mi motywacji. jakaś myśl szybko przychodziła i równie szybko odchodziła.
mam nadzieję, że uda mi się to zmienić. zacząć tworzyć(?) coś nowego i w tym wytrwać,
być coraz lepszym i lepszym. może chociaż w jakimś stopniu mi się to uda.
tego bym chciała.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz